Marketing

Marketing je základným stavebným kameňom každej úspešnej, malej alebo veľkej firmy. Je súhrnom rozhodnutí, hodnôt, plánov a analýz, ktoré zabezpečujú efektívny rozvoj a rast vašej spoločnosti.

Za týmto účelom je potrebné zostaviť marketingovú stratégiu, v ktorej sa určia ciele. Analýzou a vyhodnocovaním sa následne bude zisťovať plnenie týchto cieľov v praxi.

Marketingová stratégia

Hlavným účelom marketingovej stratégie je určenie cieľov. Premyslená a dobre nastavená marketingová stratégia dokáže dostať do konkurenčnej výhody hoci aj malú firmu oproti nadnárodnej korporácií. Na to je však dôležité poznať podstatu marketingu, vedieť ako správne navrhnúť efektívnu stratégiu a tejto stratégie sa bezpodmienečne držať. V detailoch sa môže samozrejme upravovať, základ však musí ostať pevný.

Marketingový plán

Rovnako ako marketingová stratégia, je dôležitý aj marketingový plán. Jeho podstatou je jednoznačné a presné naplánovanie marketingovej aktivity firmy. To znamená reklamy, predaj, ponuky a ďalších kľúčových prvkov. Plán zabezpečuje prílev zákazníkov, opakované nákupy aktuálnych zákazníkov, propagáciu a budovanie mena firmy. Rovnako ako stratégiu je ho potrebné dodržiavať a nemeniť jeho podstatu počas chodu.

Analýza

Samozrejme jeho súčasti je možné ba až potrebné meniť, ale to až na základe analýz. Tie sú kľúčovým prvkom marketingu, pretože vám ukazujú, ktoré marketingové aktivity prinášajú výsledky a ktoré naopak nie. V závislosti od výsledkov je potom potrebné niektoré aktivity posilniť, iné odstrániť a ďalšie pridať.

Online marketing

Dalo by sa povedať, že osobitnou kategóriou je online-marketing. V tejto oblasti vám vieme poradiť s propagáciou na internete, využitím personalizovaných e-mailov a e-mailových serií. Ďalej napríklad s najdôležitejšou a kľúčovou úlohou online marketingu – budovaním databázy kontaktov. Zároveň vám dokážeme poradiť s účinnými marketingovými textami (copywrighting), ktoré májú v oblasti online predaja dôležité postavenie.

Celý komplex stratégie, plánu a analýz musí byť vo vzájomnom konsenze. Kde sa jednotlivé zložky navzájom podporujú a zabezpečujú efektívne fungovanie celého marketingu firmy.

Dokážeme vám poradiť a pripraviť návrhy na reklamu rôznymi marketingovými kanálmi. Poradíme vám, ako čo najefektívnejšie využiť tieto kanály k získaniu nových zákazníkov, zvýšeniu ziskov, budovaniu značky a povedomia o firme.

Organizácia eventov všetkých žánrov

Rodinné, športové, vianočné, reprezentačné a iné. Chceli by ste svojich zamestnancov potešiť športovým dňom? Alebo pozvať aj ich rodinu, deti, aby ste sa spolu zabavili? Plánujete osláviť záver roka v kruhu kolegov, tak ako sa patrí? Všetko a oveľa viac, bohatý program, vystúpenia, športové aktivity, netradičné atrakcie ale hlavne dobrá nálada a príjemne strávený čas s happyendom :)

St.Patrick Holding